Muhteşem Tarih

ZİYARETÇİ DEFTERİ



İsminiz:
Siteniz:
Bu siteyi nasıl değerlendiriyorsunuz:
Mesajın:

<- Geri  1  2  3  4  5  6  7  8 ... 19Devam -> 
İsim:muharrem 
Site:http://www.bay-kod.tr.gg
Değerlendirme:1
Zaman:03.11.2013, 19:21 (UTC)
Mesaj:Site güzel baya yararlı

İsim:Esra OFLAZ 
Site:http://tarihe-gecenler.tr.gg/
Değerlendirme:1
Zaman:10.08.2013, 08:41 (UTC)
Mesaj:Of tatil ne zaman bitecek
arkadaşlarımı ve öğretmenlerimi çoooooooooookkk
özlemiş bulunuyorum...... :-

İsim:Dr.Feridun KUNAK 
Site:http://tarihe-gecenler.tr.gg/
Değerlendirme:1
Zaman:08.07.2013, 12:01 (UTC)
Mesaj:Benim sağlık hakkında ve spor hakkında söylediğim her şey yalan...
karım ve çocuğum da yok... sadece para kazanıyorum

:-

İsim:ESRA OFLAZ 
Site:http://tarihe-gecenler.tr.gg/
Değerlendirme:1
Zaman:06.07.2013, 16:13 (UTC)
Mesaj:Çok güzel yaa tatil süper gidiyo...

İsim:asiçocuk 
Site:http://toplistemix.tr.gg/
Değerlendirme:1
Zaman:28.06.2013, 08:03 (UTC)
Mesaj:Sitenizi ekelerseniz aylık +100 organik ziyaretçi elde edeceğini garanti ediyorum.

İsim:ESRA OFLAZ 
Site:http://tarihe-gecenler.tr.gg
Değerlendirme:1
Zaman:07.06.2013, 06:24 (UTC)
Mesaj:nasredddin hoca nın karısı hocam siz benim yüzüme bakınca besmele çekiyorsun...
imam efendi karısına baktığında yasin okuyormuş...
hoca şu cevabı vermiş:
- ben o hanımı görseydim hatim bile indirirdimm..

İsim:ESRA OFLAZ 
Site:http://tarihe-gecenler.tr.gg
Değerlendirme:1
Zaman:07.06.2013, 05:43 (UTC)
Mesaj:NASREDDİN HOCA 'ya sormuşlar:
HOCAM evlilik nedir?
HOCA AYNEN şu cevabı vermiş:
-GÜNDÜZLERİ çifte hırlama, geceleri çifte horlama...

İsim:Mehm@68li 
Site:http://tarihe-gecenler.tr.gg
Değerlendirme:1
Zaman:05.06.2013, 18:05 (UTC)
Mesaj:Döndü bende evden yazıyom haberin olsun

İsim:arsız bela 
Site:http://tarihe-gecenler.tr.gg
Değerlendirme:1
Zaman:05.06.2013, 09:18 (UTC)
Mesaj:asi styla saözlerimi çalıyor a.g.

İsim:DÖNDÜ ATASOY 
Site:http://tarihe-gecenler.tr.gg
Değerlendirme:1
Zaman:04.06.2013, 10:09 (UTC)
Mesaj:ESRA yı çok ama çok seviyorummmmm